Najpopularniejsze w kategorii
- tydzień
- miesiąc
- rok

Nikt tu z nikim nie rozmawia
W „Wiśniowym sadzie” Augustynowicz interesują momenty, kiedy ludzie tracą zdolność komunikowania się i budowania na tym więzi.
Powidoki
Tym, co w „Leni Riefenstahl” zajmuje reżyserkę najbardziej, jest problem stosunku artysty do władzy, nawet bardziej teraz niż kiedyś.
Ostatnia bajka
„Śmierć przyjeżdża w środę” to spektakl przytłaczający swoim gargantuicznym rozmachem, misterną wystawą i moralitetową wymową.
W oparach ironii
Kaliski spektakl Anny Smolar opowiada o wpadaniu w alkoholizm i wychodzeniu z nałogu, ale też o jego przyczynach. Odważnie dyskutuje z mechanizmami terapii, czasami podważając jej sens.
Powrót do lalek
Jarosław Kilian zainaugurował dyrekcję w warszawskiej Lalce premierą Krzesiwa, którym teatr rozpoczął działalność w Pałacu Kultury.
Komiks

Jak być widzem (i przetrwać)
W „Drugim spektaklu” Anna Karasińska zajęła się tematem teatralnej widowni: jej nawyków, oczekiwań, a nawet ukrytych pragnień.

Lalką mniej boli?
Paweł Aigner, inscenizując „Zieloną Gęś” w Banialuce, przywraca twórczość Gałczyńskiego do życia. Nie tylko jako surrealistyczną fantazję.

Mikro Teatr w czasach makrokryzysu
Projekt Komuny // Warszawa narzuca radykalne ograniczenia, które twórcy warszawskich prezentacji wykorzystali do refleksji nad sytuacją teatru i artysty.

Telewizja Wściekłość
„Wściekłość” Mai Kleczewskiej portretuje napiętą sytuację Europy, borykającej się zarówno z zewnętrznymi atakami, jak i z powodującymi głęboki podział ciśnieniami...