Najpopularniejsze w kategorii
- tydzień
- miesiąc
- rok

Gorzej niż Rumunia
Piotr Ratajczak, który kilka lat temu z sukcesem zainscenizował Między nami dobrze jest w Teatrze Zagłębia, w szczecińskim Współczesnym wyreżyserował debiutancki dramat Doroty...
Dziady skrwawionych ziem
Podczas „Dziadów” Passiniego, zrealizowanych w Brześciu, dokonuje się wydobywanie traumatycznych doświadczeń, jakie stały się udziałem naszych przodków.
Na ołtarzu Europy
„Książę Niezłomny” to najlepszy, najbardziej zwarty i wyrazisty spektakl Pawła Świątka od czasu debiutanckiego „Pawia królowej”.
Krwawe gody
Jacek Głomb z miejsca wprowadza widzów w środek brutalnych wydarzeń. W surowym, blaszanym hangarze legnickiego teatru dogasają ognie bitewne. Wszystko powalane krwią.
Polowanie na zwierzynę
Świat tej sztuki jest całkowity, sam dla siebie. Tak jak z jednej osoby na drugą przechodzi rola reżysera, tak też zamieniają się miejscami kaci i ofiary, winni i niewinni.
Komiks


Klata, bohater ludu
"Wróg ludu" Ibsena z Juliuszem Chrząstowskim to najbardziej komunikatywny i klarowny spektakl Jana Klaty od czasu objęcia dyrekcji Starego Teatru.

Elżbieta postarzała, hrabina
"Hrabina Batory" to trzecia część tryptyku powstałego na kieleckiej scenie, na który składają się też "Joanna Szalona; Królowa" i "Caryca Katarzyna".

Powrót do formy
W większości dzisiejszych spektakli chodzi o zamanifestowanie poglądów w tej czy innej kwestii społecznej. Teatr nie zachwyca już widzów ‒ bo to niemodne i konserwatywne. Na szczęście...

Nasz Zorro
"Zły" to przede wszystkim doskonała rozrywka, jazzowa uczta, w którą wpisana jest opowieść o gangsterskich porachunkach, z dynamicznymi scenami walki i sporą dawką humoru.