Najpopularniejsze w kategorii
- tydzień
- miesiąc
- rok

Męska kondycja
„Dramat rodzaju męskiego” to raczej melodramat, który niekiedy staje się zaledwie namiastką prawdziwej tragedii.
Dybuki i ludzie
Między światami. Dybuk. Esej sceniczny zręcznie łączy motywy dramatu An-skiego z historią Lublina, w którym powstał spektakl.
Przeciw diabłu
„Dziewczyna, która podeptała chleb” jest przedstawieniem reaktywującym formułę moralitetu bez ironicznego nawiasu. To opowieść o tym, co dobre, co złe.
Wrzosowisko każdy ma w sobie
„Tajemniczy ogród” daje potencjalnie materiał na złożoną psychodramę, otwiera drogę do dramatycznych na wskroś kreacji aktorskich.
Przemoc za przemoc
„Lot nad kukułczym gniazdem” Kleczewskiej to porządny teatr środka. Rewolucji nie przyniesie, ale może skłoni niektórych widzów do dyskusji.
Komiks


Leppiej nie
arcin Liber i świetni aktorzy Słowackiego rozkręcają widowisko równie emocjonujące, co kuriozalna „Lepperiada”, którą dwie dekady temu żyły media.

Casting
Dyplomowy „Casting” stanowi autoironiczny komentarz do sytuacji aktorów wchodzących na rynek pracy.

To, co niewidoczne
Ścierka, wiśnia, szczur, czyli egzystencjalne konkrety, to najważniejsze tworzywo spektaklu Iwony Kempy. Intencja esejów Jolanty Brach-Czainy została doskonale przeniesiona na deski teatru.

Na ołtarzu sztuki
„Fobia” to chyba najlepszy ze spektakli, które od 2017 roku Markus Öhrn stworzył w Nowym Teatrze.